Skip to content

Ferie over – ferie bestilt

august 21, 2012

Med en skolegutt i huset dukker det opp en ny mulighet for reising: høstferien! Jeg sjekket priser og billetter på reisefeber.no, sas og norwegian. Til slutt havnet jeg på SAS – til Island. Poden er dypt fascinert av vulkaner og vi elsker begge å bade. Så hva er vel bedre enn å bade i vulkan-vann?

Jeg har altså booket oss flybilletter til Reykjavik, men hvor skal vi bo, og hva bør man absolutt ikke gå glipp av i løpet av tre korte oktoberdager?
Jeg har sondert «hotellterrenget» på booking.com, og det ser ut som det er mange hoteller i Reykjavik og at det heller ikke koster så mye. Men bør vi bo midt inni byen eller er det såpass mye nattebråk at man heller bør bo litt mer usentralt? Og er det noen av badestedene i Reykjavik som er et «must» eller bør vi heller komme oss ut til den blå lagune?

Har du et tips å komme med, blir jeg veldig glad:) Ha en fin tirsdag!

From → Reiselyst

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

